Krok po kroku

Składanie zamówienia – krok po kroku

Zamówienia przyjmujemy drogą mailową (kontakt@azylkomiksu.pl)

W mailu należy zamieścić plik xls z zaznaczonymi w kolumnie “A” przy zamawianych komiksach, lub wkleić pełne tytuły zamawianych komiksów bezpośrednio w treści maila.

Obowiązuje limit 1 sztuki danego tytułu w ramach jednej dostawy.

Komiksy z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ w postaci:

excelowego arkusza: link do listy tomów (ostatnia aktualizacja: 26.11.2020).

Nasze produkty zapewniamy w stanie używanym. Na życzenie jest możliwa weryfikacja stanu.

Weryfikacja jest usługą nieodpłatną.

W BLACK FRIDAY możliwość dołączenia produktów z oferty sklepu MULTIVERSUM jest niemożliwa.

Istnieje możliwość dołączenia do zamówienia z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ zakupów produktów dostępnych od ręki na stronie MULTIVERSUM. Cała procedura opisana jest na końcu tej strony.

Po otrzymaniu maila, sprawdzamy dostępność oraz stan zamawianych komiksów.

Następnie w mailu zwrotnym informujemy o ewentualnych wadach (zdjęcia oraz krótki opis).

Dostępne komiksy są rezerwowane na czas jednej doby od momentu wysłania przez nas maila. W tym czasie prosimy o podjęcie decyzji dotyczącym zakupu.
W przypadku braku odpowiedzi, po upływie doby, rezerwacja na zamawiane komiksy zostaje anulowana.

Po podjęciu decyzji o dokonania zakupu, wysyłamy maila z podsumowaniem zamówienia, w którym znajdują się informację zawierające poniższe treści:

  • lista zamawianych komiksów,
  • zapytanie o wybór opcji przesyłki,
  • zapytanie o dane niezbędne do wysyłki,
  • ogólne warunki sprzedaży,
  • informacja o zapewnianym stanie produktów.

Po wybraniu opcji przesyłki, oraz podaniu danych teleadresowych, w osobnym mailu informujemy o ostatecznej kwocie do zapłaty.

Na przelew czekamy 2 dni kalendarzowe. Po upływie tego czasu, przy braku wpłaty za wybrane komiksy, zamówienie zostaje anulowane.

Czas realizacji zamówienia od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto wynosi od 1 do 5 dni roboczych + czas dostawy zależny od wybranej opcji dostawy.

O przygotowaniu przesyłki do wysłania informujemy mailowo.

W BLACK FRIDAY możliwość dołączenia produktów z oferty sklepu MULTIVERSUM jest niemożliwa.

Procedura dokładania produktów dostępnych od ręki na stronie MULTIVERSUM do zakupów z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ.

  • należy przesłać linki do wybranych produktów na mail kontakt@azylkomiksu.pl,
  • następnie należy poczekać na mailową informację zwrotną o kwocie do zapłaty oraz dane do przelewu,
  • przelew prosimy zrealizować możliwie jak najszybciej, nie później niż 2 dni robocze),
  • po wpłynięciu przelewu, zamówione w ten sposób produkty będą mogły zostać dołączone do zakupów z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ.

W przypadku wątpliwości zalecamy skontaktowanie się z nami.

Mail: kontakt@azylkomiksu.pl
Telefon: 797448446