Składanie zamówienia – krok po kroku
Zamówienia przyjmujemy drogą mailową (kontakt@azylkomiksu.pl)
W mailu należy zamieścić plik xls z zaznaczonymi w kolumnie “A” przy zamawianych komiksach, lub wkleić pełne tytuły zamawianych komiksów bezpośrednio w treści maila.
Obowiązuje limit 1 sztuki danego tytułu w ramach jednej dostawy.
Komiksy z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ w postaci:
excelowego arkusza: link do listy tomów (ostatnia aktualizacja: 26.11.2020).
Nasze produkty zapewniamy w stanie używanym. Na życzenie jest możliwa weryfikacja stanu.
Weryfikacja jest usługą nieodpłatną.
W BLACK FRIDAY możliwość dołączenia produktów z oferty sklepu MULTIVERSUM jest niemożliwa.
Istnieje możliwość dołączenia do zamówienia z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ zakupów produktów dostępnych od ręki na stronie MULTIVERSUM. Cała procedura opisana jest na końcu tej strony.
Po otrzymaniu maila, sprawdzamy dostępność oraz stan zamawianych komiksów.
Następnie w mailu zwrotnym informujemy o ewentualnych wadach (zdjęcia oraz krótki opis).
Dostępne komiksy są rezerwowane na czas jednej doby od momentu wysłania przez nas maila. W tym czasie prosimy o podjęcie decyzji dotyczącym zakupu.
W przypadku braku odpowiedzi, po upływie doby, rezerwacja na zamawiane komiksy zostaje anulowana.
Po podjęciu decyzji o dokonania zakupu, wysyłamy maila z podsumowaniem zamówienia, w którym znajdują się informację zawierające poniższe treści:
- lista zamawianych komiksów,
- zapytanie o wybór opcji przesyłki,
- zapytanie o dane niezbędne do wysyłki,
- ogólne warunki sprzedaży,
- informacja o zapewnianym stanie produktów.
Po wybraniu opcji przesyłki, oraz podaniu danych teleadresowych, w osobnym mailu informujemy o ostatecznej kwocie do zapłaty.
Na przelew czekamy 2 dni kalendarzowe. Po upływie tego czasu, przy braku wpłaty za wybrane komiksy, zamówienie zostaje anulowane.
Czas realizacji zamówienia od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto wynosi od 1 do 5 dni roboczych + czas dostawy zależny od wybranej opcji dostawy.
O przygotowaniu przesyłki do wysłania informujemy mailowo.
W BLACK FRIDAY możliwość dołączenia produktów z oferty sklepu MULTIVERSUM jest niemożliwa.
Procedura dokładania produktów dostępnych od ręki na stronie MULTIVERSUM do zakupów z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ.
- należy przesłać linki do wybranych produktów na mail kontakt@azylkomiksu.pl,
- następnie należy poczekać na mailową informację zwrotną o kwocie do zapłaty oraz dane do przelewu,
- przelew prosimy zrealizować możliwie jak najszybciej, nie później niż 2 dni robocze),
- po wpłynięciu przelewu, zamówione w ten sposób produkty będą mogły zostać dołączone do zakupów z OFERTY EKSPOZYCYJNEJ.
W przypadku wątpliwości zalecamy skontaktowanie się z nami.
Mail: kontakt@azylkomiksu.pl
Telefon: 797448446